Hospitalisatieverzekering

Algemene inhoud van de hospitalisatieverzekering, aangeboden door de werkgever voor elk personeelslid:

Hieronder vind je een overzicht van online formulieren met betrekking tot de hospitalisatieverzekering:

  • Aansluitingsformulier
  • Schadeaangifte / Opname:
  • Kostenformulier:
    • Eénmaal je een schadeaangifte of opname hebt doorgegeven ontvang je een gepersonaliseerd kostenformulier. Dit formulier is noodzakelijk voor jouw identificatie. Je kan je kosten op verschillende manieren doorsturen:
    • Digitaal via de website van Vanbreda: https://www.vanbreda.be/nl/kostenformulier-hospitalisatie-ambulante-kosten/
    • Via e-mail: Stuur een e-mail naar VRB-HCCO@vanbreda.be met in bijlage je verschillende ingescande kosten/facturen in PDF-vorm én het gepersonaliseerde kostenformulier.
    • Op papier: Stuur een kopie van je verschillende kosten/facturen op samen met het gepersonaliseerde kostenformulier. Dit kan je doen via de post rechtstreeks naar Vanbreda of kan je ook afgeven bij de makelaar Assurwest in Brugge.
    • Opgelet : Het origineel van de ingescande kosten dien je te bewaren en bezorg je aan Vanbreda als hierom gevraagd wordt.
    • De firma Vanbreda behandelt je dossier, zorgt voor de uitbetaling en stuurt je een afrekeningsnota naar hetzelfde mailadres als gebruikt door jou voor het indienen van je kosten.