Start to run

Vanaf donderdag 15 september 2022 voor 12 weken

We vliegen er lekker in met onze sessies start-to-run en laten ons meeslepen in een heerlijke groepsdynamiek. Ervaar zelf de sfeer, de energie en de gedrevenheid. Niet competitief en waarschijnlijk de meest prettige manier om je conditie een boost te geven. Dus snel inschrijven is de boodschap.

Het idee achter de timing voor deze activiteit is dat geïnteresseerden volledig klaargestoomd geraken voor de elfde Brugse kerstloop die door gaat op zondag 11 december 2022  in het centrum van Brugge met start en aankomst  op ’t Zand van Brugge. Wie wil beleeft een leuke ervaring met een parcours dwars door een feestverlicht centrum met sfeervolle muziek op de volledige omloop.

Programma

We starten op donderdag 15 september 2022 en dit voor 12 wekelijkse sessies. De kleedkamers en het sanitair van de fitness zijn open. De groep is beperkt tot 20 deelnemers. Inschrijving voor de kerstloop zelf staat los van deze start to run en is uiteraard niet verplicht.

Wanneer     

  • Start donderdag 15 september 2022 om 19u00                        

Locatie         

  • Het voetbalveld aan het hoofdgebouw OCMW, Ruddershove 4 Brugge

Kostprijs

  • Leden en inwonende gezinsleden: 5 euro
  • Niet-leden: 15 euro

Inschrijven

  • Je schrijft je in via het secretariaat van Sofoco: via e-mail naar info@sofoco.be of tel 050 32 70 80
    met vermelding van je “Naam + GSM +Start-to + aantal personen lid / geen lid”
  • Na bevestiging stort je het verschuldigd bedrag op IBAN BE58 0682 0781 8079
    met vermelding van je “Naam + Start-to + aantal personen”.
  • Het verschuldigde bedrag moet betaald zijn binnen de 2 weken na datum van inschrijving en ten laatste op 2 september 2022, zoniet vervalt je recht van deelname.
  • Je inschrijving is slechts definitief na ontvangst van de betaling.
  • Bij annulatie na 2 september 2022 kan het inschrijvingsgeld niet terugbetaald worden. Er kan enkel
    geannuleerd worden indien er een vervanger is. Er wordt dan steeds een administratiekost van 5 € per persoon aangerekend. Er moet telkens aan het secretariaat gemeld worden als er vervanging gevonden wordt.