Kerstshopping Keulen

Kerstshopping Keulen op zaterdag 15 december 2018

Door de jarenlange traditie weten de Keulenaren als geen ander hun Domstad om te toveren in een ontspannen en haast magische kerststad. Er is geen andere stad in Duitsland waar kerst zo uitbundig gevierd wordt dan Keulen. Zo’n 4 miljoen mensen bezoeken in de vier weken voor kerst de bijzondere kerstmarkten van Keulen. Met maar liefst zeven afzonderlijke kerstmarkten in de binnenstad van Keulen en zelfs een heuse kerststallenroute is Keulen de plaats waar al je kerstwensen uit zullen komen. Er vinden diverse authentieke kerstmarkten plaats waar oude ambachten weer tot leven komen en onder de schaduw van de Dom verrijst een sprookjesachtig verlichte kerstboom van tientallen meters waaronder zich een winters kerstdorp bevindt. Ook met de fantastische winkelmogelijkheden blijft de Domstad zeker de moeite waard om een bezoekje te brengen!


Wanneer:

Zaterdag 15 december 2018

Vertrek:

  • Om 05u45 stipt aan de personeelsparking Serruys (Edith Cavellstraat, Oostende)
  • Om 06u00 stipt aan de carpoolparking afrit Loppem E40
  • Het vertrek uit Keulen is voorzien omstreeks 19u30.

Kostprijs:

  • Sofocoleden en inwonende gezinsleden: 15 euro
  • Niet-leden: 20 euro
  • In deze prijs is de busreis en fooi chauffeur inbegrepen.

Inschrijven: OPGELET, volg onderstaande werkwijze

  • Je schrijft je in via het secretariaat van Sofoco: via e-mail naar info@sofoco.be of tel 050 32 70 80 met vermelding van je “Naam + GSM + Keulen + aantal personen lid/geen lid”
  • Na bevestiging stort je het verschuldigd bedrag op IBAN BE58 0682 0781 8079 met vermelding van je “Naam + Keulen + aantal personen”.
  • Het verschuldigde bedrag moet betaald zijn binnen de 2 weken na datum van inschrijving en ten laatste op 3 december 2018, zoniet vervalt je recht van deelname.
  • Je inschrijving is slechts definitief na ontvangst van de betaling.
  • Bij annulatie na 30 november 2018 kan het inschrijvingsgeld niet terugbetaald worden. Er kan enkel geannuleerd worden indien er een vervanger is. Er wordt dan steeds een administratiekost van € 5 per persoon aangerekend. Er moet telkens aan het secretariaat gemeld worden als er vervanging gevonden wordt.