Dagtrip Hasselt

Benieuwd hoe Hasselt er nu uitziet? Beleef het met al je zintuigen op zaterdag 10 september 2022.

We voorzien vervoer heen en terug dichtbij het centrum. Ter plaatse heb je een volledig vrij dagprogramma. En er is genoeg te beleven!

Om alle ins-en-outs van de stad te bewonderen is het zeker aan te raden om de historische stadswandeling van Hasselt te volgen. Neem een duik in de rijke geschiedenis van Hasselt. De tocht loodst je – van klinknagel tot klinknagel – langs markante gebouwen, monumenten en kunstwerken. En de hazelnoot op de klinknagels? Die is niet alleen hét symbool van Hasselt maar wijst je ook de wandelrichting aan. Onderweg geven gevelbordjes een woordje uitleg bij de bezienswaardigheden. De dienst Toerisme (Maastrichterstraat 59) pakt uit met een brochure van deze 4 km-lange wandeling aan een klein prijsje. Daarvoor krijg je een stadsplan, de uitgestippelde route, mooie foto’s en de volledige beschrijving.

Wanneer

  • Zaterdag 10 september 2022

Vertrek

  • Om 07u00 stipt aan parking hotel Melinda, Mercatorlaan 12 te 8400 Oostende
  • Om 07u20 stipt aan carpoolparking Loppem, Koning Albert I-laan te Loppem
  • Verwachte aankomsttijd terug in Oostende om 22 uur.

Kostprijs

  • Leden en inwonende gezinsleden: 17,50 euro
  • Niet-leden: 28,50 euro
  • In deze prijs zijn busreis en fooi chauffeur inbegrepen.

Inschrijven

  • Je schrijft je in via het secretariaat van Sofoco: via e-mail naar info@sofoco.be of tel 050 32 70 80 met vermelding van je “Naam + Hasselt + GSM + aantal personen lid/geen lid”
  • Na bevestiging stort je het verschuldigd bedrag op IBAN BE58 0682 0781 8079 met vermelding van je “Naam + Hasselt + aantal personen”.
  • Het verschuldigde bedrag moet betaald zijn binnen de 2 weken na datum van inschrijving en ten laatste op 1 september 2022, zoniet vervalt je recht van deelname.
  • Je inschrijving is slechts definitief na ontvangst van de betaling.
  • Bij annulatie na 1 september 2022 kan het inschrijvingsgeld niet terugbetaald worden. Er kan enkel geannuleerd worden indien er een vervanger is. Er wordt dan steeds een administratiekost van € 5 per persoon aangerekend. Er moet telkens aan het secretariaat gemeld worden als er vervanging gevonden wordt.