Bloesemuitstap Sint-Truiden

Bloesemuitstap Sint-Truiden op donderdag 19 april 2018 (senioren)

Een fenomeen dat op dergelijke schaal maar op enkele plaatsen in de hele wereld voorkomt. Een maand lang bruist de hele regio elke dag opnieuw van de fruitige activiteiten. Sfeervolle bloesemfeesten, fruitbedrijven en veilingen die hun deuren voor je openen. Fruitige routes, pittoreske dorpjes, machtige kastelen, vierkante hoeves….

Activiteit georganiseerd door de seniorenwerking van Sofoco. Deze activiteit is echter ook toegankelijk voor onze actieve leden.

Programma:

We bezoeken “Jorishoeve”, een fruitbedrijf waar we een rondleiding en een drankje aangeboden krijgen, een rondleiding in “Regalys”, een aspergebedrijf waar ons een aspergesoepje wordt aangeboden.
Nadien gaan we lunchen in ‘t Speelhof waar je kan kiezen tussen stoofvlees of vol-au-vent met frietjes inclusief een drankje. Na de lunch maken we een rondrit tussen de boomgaarden en bloesems.

Wanneer:

  • Donderdag 19 april 2018

Vertrek:

  • Om 06u00 stipt aan Hotel Melinda, Mercatorlaan 21, 8400 Oostende
  • Om 06u30 stipt aan de parking ‘de Strooien Hane”, A. Van Calloenstraat 2, 8210 Loppem

Kostprijs:

  • Sofocoleden en inwonende gezinsleden: 39 euro
  • Niet-leden: 44 euro
  • In deze prijs is de busreis, bezoeken, lunch, gids en fooi chauffeur inbegrepen.

Inschrijven: OPGELET, volg onderstaande werkwijze

  • Je schrijft je in via het secretariaat van Sofoco: via e-mail naar info@sofoco.be of tel 050 32 70 80 met vermelding van je “Naam + GSM + bloesemuitstap+ stoofvlees/vol-au-vent + aantal personen lid/geen lid”.
  • Na bevestiging stort je het verschuldigd bedrag op IBAN BE58 0682 0781 8079 met vermelding van je “Naam + Bloesemuitstap + aantal personen”.
  • Het verschuldigde bedrag moet betaald zijn binnen de 2 weken na datum van inschrijving en ten laatste op 31 maart 2018, zoniet vervalt je recht van deelname.
  • Je inschrijving is slechts definitief na ontvangst van de betaling.
  • Bij annulatie na 31 maart 2018 kan het inschrijvingsgeld niet terugbetaald worden. Er kan enkel geannuleerd worden indien er een vervanger is. Er wordt dan steeds een administratiekost van 5 € per  persoon aangerekend. Er moet telkens aan het secretariaat gemeld worden als er vervanging gevonden wordt.